eclipse här kommer vi yessssss



hjejhej imorn ska vi gå på Eclipse jag ska gå med Ida, Johanna, Corre och Sannna. Ska bli skit kul att äntligen se den! Men men nu måste jag bara säga en sak om dagen typ jag och Corre gick ner till handlarn
och köpte glass och sedan när vi stog utanför handlan så ringde Corre Sanna eller någon och pratade lite
om vilken tid vi skulle träffas och då kom några tonårs killar ut ur pizzerian och då hörde dom att vi skulle
se en bio men inte vilken och då sa dom kanske skulle se PRINSESSAN OCH GRODAN och
sedan fick Corre DAMP ååååå gud dom trodde att vi skulle se prinsessan och grodan! Och Corre dampade
sönder hon tänkte typ gå tillbaka och skrika på dom någonting som jag inte kommmer ihåg hehehehehe
men vem bryr sig för jag ska se ECLIPSE IMORN å den kommer att vara as bra byebye kram tessa

p.s. designen är konstig nu men nadjuus ska hjälpa oss snart byebyebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0